Et gjentakende spørsmål vi får av våre kunder er om vi kan forklare hva som inngår i en standard integrasjon med Rackbeat & Tripletex.
Vi har i dag løsninger gjennom bl.a. Frigg og SuperOffice. For å gjøre det lettere for deg å navigere så har vi laget en enkel oversikt over standardfunksjonalitetene ved en Rackbeat/Tripletex integrasjon gjennom disse forskjellige systemene.
Hva synkroniseres
Ordre
- Går fra SuperOffice til Rackbeat for behandling, deretter bokføres ordre ordre automatisk i Tripletex.
- Ordre overføres basert på ønsket ordre status
- Kundeinformasjon
- Ordrelinjer på ordre
- Referansenummer fra brukt betalingstype
- Mulighet for automatisk fakturering på ordre. Forhåndsbetalte ordre kan kobles mot kunde reskontro via oppsatt betalingstype i Tripletex
- Ordre overføres i Rackbeat med samme ordrenummer som i Super Office
Produkt
- Tittel
- Pris
- SKU (MÅ være satt på produkt for at produkt skal overføres)
Kunde
- Toveis synkronisering av grunndata. Opprett nye kunder, leverandører, person fra SuperOffice til Rackbeat.
- E-post (obligatorisk, brukes for å identifisere kunde på tvers av systemene)
- Telefon
- Org nummer
Utvidet funksjonalitet
- Tilbud
- Ordrehistorikk
- Fakturakopi
- Prosjekt
Kontakt oss om det er andre funksjonaliteter som ønskes - vi har mulighet for å overføre en rekke moduler og tilpasninger til akkurat din integrasjon!
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.