Et gjentakende spørsmål vi får av våre kunder er om vi kan forklare hva som inngår i en standard integrasjon med Tripletex. Vi har i dag løsninger gjennom bl.a. Frigg og Shopify. For å gjøre det lettere for deg å navigere så har vi laget en enkel oversikt over standardfunksjonalitetene ved en Tripletex integrasjon gjennom disse forskjellige systemene.
Ordre
- Går fra Shopify til Tripletex
- Ordre overføres basert på ønsket ordre status
- Kundeinformasjon
- Ordrelinjer på ordre
- Pris på produkt og rabatt på ordre
- Referansenummer fra brukt betalingstype
- Mulighet for automatisk fakturering på ordre, forhåndsbetalte ordre kan kobles mot kundereskonto
via betalingstype i Tripletex - Ordre føres i Tripletex med samme ordrenummer som i Shopify (prefix kan settes på)
- Skiller mellom forhåndsbetalte ordre og fakturaordre
- Støtte for ulike momsklasser
- Returmodul
Produkt
- Går ENTEN fra Shopify til Tripletex eller motsatt – nattlig overføring (produkt som mangler i
Tripletex ved ordreoverføring vil bli opprettet automatisk) - Tittel
- Pris
- SKU (MÅ være satt på produkt for at produkt skal overføres)
- Vekt
- Variant/variable produkter kan hentes fra nettbutikk dersom variant har egen SKU. Ved bruk av
variant i Shopify så vil Tripletex legge inn disse som egne varer.
Kunde
- Komplett kundeliste kan overføres jevnlig fra Tripletex til Shopify eller motsatt. Døgnsynk.
- Nye kunder opprettes ved ordreoverføring til Tripletex
- Navn, adresse
- E-post (obligatorisk, brukes for å identifisere kunde på tvers av systemene)
- Telefon
- Org nummer? (Kun støttet i Shopify pluss)
Lager
- Lagerbeholdning kan kun hentes fra Tripletex til nettbutikk
- Lagerbeholdning i Tripletex justeres ved ordreinngang
- Støtte for ett lager i Tripletex (Lagertilhørighet settes på produktnivå i Tripletex)
Kommentarer
0 kommentarer
Artikkelen er stengt for kommentarer.